יום שני, 5 באוגוסט 2013

מהי כף רגל יפה?

רבותיי ובעיקר גבירותיי - לא כל כף רגל נשית היא יפה.
למעשה, מבחינה סטטיסטית, מספר כפות הרגליים היפות בקרב כלל האוכלוסיה (אם נכניס גם את הגברים לצורך העצמת ההמחשה) הוא כל כך נמוך כך שכשאחת כזו מופיעה לפניך אתה צריך לדעת שלפניך זן נדיר.
כפות הרגליים היפות יכולות להופיע אצל נשים שונות ובגילאים שונים.
אבל מה הופך כף רגל ליפה?
מה גורם לי להביט בכף רגל אחת ולהימשך אליה ולעומת זאת לגלות אדישות כלפי כף רגל אחרת?
האם הצלחתי להתמחות באומנות המילים עד לרמה שבה אוכל לתאר את מה שהגוף שלי יודע אינטואיטיבית?
מיד נראה.
נתחיל מכמה דברים שצריכים להאמר:
כפות רגליים של גברים הן מחוץ למשחק מבחינתי. זה נכון שלגבר יכולות להיות כפות רגליים מעודנות ובסופו של דבר כף רגל היא כף רגל אבל המשיכה שלי היא חד משמעית לכיוון הנשי בלבד. גם לגברים יש שפתיים בדיוק כמו לנשים אבל מעולם לא מצאתי את עצמי בוהה בשפתיים של גבר ותוהה על טעמן כפי שעשיתי ועודני עושה יום-יום כלפי נשים. אני סטרייט לחלוטין.
מלבד זאת, כפות רגליים של גברים, באופן די גורף, הן בולבוסיות, רחבות שעירות וגדולות יותר משל נשים. ככל שכף הרגל של האישה מזכירה יותר כף רגל גברית, כך המשיכה כלפיה פוחתת.

וכעת נעבור על הקריטריונים השונים של כפות רגליים יפות.
מבנה:
האצבעות צריכות להיות מסודרות באופן אידיאלי כך שהבוהן היא הארוכה ביותר ועד לזרת שהיא הקטנה. גדלים שונים של אצבעות, כולל אצבע שניה ארוכה יותר מן הבוהן פוגמים במשיכה.
לרגל צריכה להיות קשת ארוכה שיוצרת מבנה מעוגל לכף הרגל. פלטפוס - תסמונת הרגל השטוחה, יוצרת מראה שמנמן שלא מחמיא לכף הרגל ומוריד מהמשיכה.
עקמומיות של האצבעות, נטיה הצידה, שבאה לרוב עם עצם בוהן בולטת בצד של איזור כרית כף הרגל - אלה דברים שיכולים להפוך כף רגל יפה לכזו שהינה בלתי מושכת בעליל.
אצבעות שצומחות במרחק מהבוהן, במבנה שמזכיר יותר כף יד מאשר כף רגל - מורידות מהמשיכה. האצבעות של הרגליים צריכות להיות קרובות זו לזו כחטיבה אחת ולא בבליל מפוזר שבו כל אצבע פונה לכיוון אחר.
הבוהן היא האצבע הכי חשובה ברגל. המראה שלה הוא זה שקובע את מידת המשיכה של כל כף הרגל.

עובי:
כף רגל נשית יפה צריכה להיות עדינה. כפות רגליים של בחורות שמנות (אבל ממש לא רק), שנוטות להיות נפוחות - באצבעות, בסוליה, ובחלק העליון של כף הרגל מורידות מהמשיכה. גם הצד השני של המטבע - כף רגל רזה מדי עד שלדית זה לא מושך.
אצבעות עבות מדי, גדולות מדי - עניין גנטי שלא קשור למשקל, בעיקר בוהן גדולה עם ציפורן ענקית מורידות מהמשיכה.
גם הצד השני של המטבע - אצבעות פצפוניות ושבריריות הן לא מגרות.
צריך איזון טוב באמצע.

צורה:
ישנן צורות שונות של מבנה ציפורניים - מריתיות, חרוטיות, מרובעות, קצרות, ארוכות, מעוגלות וכן הלאה. אני אוהב  כשהציפורניים גדולות ומעוגלות ביחס לשטח האצבעות. זה לרוב מגיע עם אצבעות רבות רושם וארוכות שנותנות לכף הרגל נוכחות מרשימה. אצבעות שהציפורניים שלהן קצרות ומרובעות עשויות פשוט לא לעורר משיכה.

מרקם
הכוונה לתחושה של כף הרגל. לכף רגל יפה אין עור יבש. היא חלקה רכה ונעימה למגע מכל צדדיה. העקב חלק, טרי ורענן והסוליה נקיה מסימנים צהובים או יבשים והעור שם חלק, מזמין ליקוק ונעים גם למגע וגם למראה.
סוליות אדומות, שמעידות לרוב על עור דק מדי, או כאלה שמחורצות מדי בקווים עשויות להוריד מהמשיכה.

גוון
צבעה של כף הרגל צריך לנוע שבסקאלה שבין לבן בוהק לשחור. שני הקצוות אינם חביבים עליי. הצבע המועדף עליי מבחינה אידיאלית הוא צבעה של כף רגל אשכנזית עם מעטה שיזוף. גם כפות הרגליים השחומות של בנות עדות המזרח מגרות אותי מאוד כל עוד אינן כהות באופן קיצוני.
כך שאני אינני נמשך לכפות הרגליים של הלבנות מדי (אם כי תמיד יש מקרים יוצאי דופן) ושל שחורות העור, אתיופיות ואפריקאיות אחרות (שם יש מקרים יוצאי דופן לעיתים נדירות ביותר).

אורך
קריטריון חשוב מאוד הוא האורך. כף רגל ארוכה ובפרט אצבעות ארוכות הן ככל הנראה הגורם העיקרי שהופך מבחינתי כף רגל למושכת.
אם כף הרגל ארוכה מדי, האצבעות מעוותות עם פרקים בולטים - כמובן שהמשיכה עשויה להתבטל, אך אם האצבעות קצרות המשיכה פשוט לא תתחיל. גם אם הכף עצמה קצרה אני נמשך באופן מוגבל בלבד.
כאשר האצבעות ארוכות באופן יחסי לכף הרגל, כלומר הן מהוות אחוז גבוה מכל שטח כף הרגל, ואיזור הציפורן של האצבע ניצב בראש אצבע ארוכה ומורגשת, אני מיד מרגיש משיכה לכף הרגל הזו.
לבחורות גבוהות יש לרוב כפות רגליים ארוכות והן אכן מושכות לרוב, אך לעיתים כף רגל ארוכה או גדולה מדי עשויה להיות מעוותת.
אין כמו בחורה ממוצעת גובה עם כפות רגליים בעלות אצבעות ארוכות. אלה הבחורות שמככבות בפנטזיותיי.

סממנים חיצוניים
כמו שציינתי, רוב כפות הרגליים לא מושכות. ולכן כף רגל מושכת היא כזו שלא תכיל את הדברים הבאים:
יבלות - אותן בלוטות של שפשוף שמופיעות על איזורים שונים בכף הרגל.
שערות - על פרקי האצבעות ועל גב כף הרגל. ישנן כאלה שאין להן בכלל. ישנן כאלה שמגלחות ונשארים סימנים. יש כאלה שפשוט מתעלמות מהן. גם אם השערות שחורות ולא מעטות. זה ממש דוחה ולא נשי.
עור יבש - יש כאלה שיש להן עור עם נטיה כזו. לרוב זהו עור דק שגם מקבל גוונים לא יפים. ישנן כאלה שפשוט מזניחות או לא מודעות.
עור מבוקע - השלב הבא אחרי יובש. עור פגום ומכוער.
עור צהוב - אין לי מושג איך זה קורה אבל זה מגעיל ומופיע לרוב על הסוליה.
פצעים - חתכים, שריטות, פצעים קרושים או תחבושות - כל זה מוריד מאוד.
שפשופים - הסימנים הלבנים האלה שמופיעים לפעמים באיזור הציפורניים, או בכל מקום אחר בכף הרגל, לרוב אחרי הסתובבות של כמה שעות עם כפכפים. זה נראה כאילו מישהו התעלל בהצלפות בכף רגל. לא נעים לעין.
לכלוך - כל סוג של לכלוך, שחור על העקב, בין הציפורניים או סתם לכלוך רחוב על האצבעות - מבאס. כף רגל יפה צריכה להיות נקיה.
פטריות בציפורניים - מבין כל הדברים שמניתי עד הרגע, זה הדבר שהופך את כף הרגל לבלתי מושכת לחלוטין בעיניי. פטריות בציפורניים אוכלות את הציפורן ומשאירות אותה במצב מעוות. זה פשוט מזוויע. גם פטריות רגילות ברגליים יגרמו לי להימנע מלגעת.
ציפורניים מעובות - רווח בעיקר אצל מבוגרות. הציפורניים מגדלות עוד ועוד שכבות (לגובה, לא לאורך. הציפורן מתעבה לא מתארכת) והופכות למשהו גדול ומזוויע. גם אצל צעירות אפשר לראות דברים כאלה.
אדמומיות - לא יודע למה אבל יש בנות עם אדמומיות בכף רגל. לא יודע מה זה, אבל זה מבחיל.
כתמים - פגמי עור שמשנים את הפיגמנטציה של עור כף הרגל. אם זה בולט - זה מגעיל.
עור מקולף - העור כידוע מורכב מ3 שכבות שונות. לפעמים באיזור מסויים ברגל, בעיקר בסוליה מתקלף העור ונשאר תלוי. זה ממש מכוער. כל קילוף אחר בעור כף הרגל שפוגם באחידות העור גם הוא מפריע.
ורידים - גב כף הרגל, החלק העליון של כף הרגל שבין האצבעות לקרסול חשוף להופעה של ורידים. זו גם תולדה של עור דק מדי ורווח אצל בחורות רזות, אך לא רק. זה בהחלט מוריד מהמשיכה. כף רגל יפה צריכה להיות בעלת עור בעל גוון ומרקם אחידים. הורידים הכחולים-ירוקים, שלרוב מגיעים עם עצמות אצבעות בולטות מרשתים ומכערים את כף הרגל והופכים אותה ממושא למשיכה מינית לחלק מאחת הגפיים התחתונות שמשמשת להליכה ותו לא.
עצמות בולטות או מעוותות - כף הרגל מורכבת מעצמות, אבל זה לא אומר שאני רוצה לראות אותן. כל בליטה של העצמות, אם זה באצבעות או בגב כף הרגל, או העצם הזו שמחברת את הבוהן לכף הרגל ולעיתים בולטת הצידה מורידה מהמשיכה.
הרבה פעמים רואים אצבעות ארוכות שמרוב אורכן עצם המפרק שלהן מתקפל לעיתים קרובות והוא ממש בולט ומשופשף וזה ממש הורס את ההנאה מכף הרגל.
צלקות - פיסות העור האלה שהגוף העלה כארוכה על פצעי עבר מכערת את כף הרגל. שריטות עמוקות או חתכים שהשאירו סימן לאורך זמן מורידים מהמשיכה. זה די נדיר בתכלס לראות משהו כזה.
עור מקומט - רווח אצל זקנות. העור מאבד מהרעננות שלו ונהיה מקומט. כמו אחרי אמבטיה ארוכה אבל בלי הרטיבות. גם לצעירות יש לפעמים עור מקומט שכזה. זה מתבטא בעיקר באיזור של האצבעות וממש לא עושה חשק להכניס את האצבעות לפה.
פגמים - כל פגם מולד ברגל - אצבעות מחוברות, אצבעות חסרות, אצבעות מעוותות צורה - פשוט לא נוגע.
ריח רע - אולי הפגם הכי פחות משמעותי אבל כף רגל שמשרה ריח לא נעים דוחה אותי. כף רגל צריכה להיות נקיה ומסובנת.

טיפוח
כף רגל יפה צריכה להיות מטופחת. פדיקור, לק, גזיזת ציפורניים וניקיון.
כף רגל שאינה יפה באופן גנטי - כלומר בעלת מבנה ו/או צורה לא אידיאליים - עשויה לעורר משיכה בכל זאת אם היא עברה טיפול טוב של הסרת עור קשה, השרייה בשמנים ו/או קרמים ומשיכה בלק יפה כמו פרנץ', אדום בוהק או ורוד.
כף רגל שיפה באופן גנטי ולא עברה טיפול כזה ועקב כך היא מוזנחת, תעורר בכל זאת משיכה, שכן המבנה המולד של כף הרגל הוא זה שקובע את המשיכה, אבל זו תהיה משיכה מוגבלת.
כף רגל שיפה באופן גנטי וגם עברה טיפול רגליים מקיף תעורר אצלי דפיקות לב מואצות ותגרום לי באופן מילולי לעמוד במקום ולקלל. בארה"ב ראיתי כפות רגליים כאלה על בסיס יומיומי. כפות רגליים כאלה יכולות להעביר אותי על דעתי ולגרום לי לעשות דברים שאני עשוי להתחרט עליהן. אני אעשה הכל בשביל ללקק כפות רגליים מהסוג הזה.

זו אם כן תורת המשיכה שלי לכפות רגליים.
אני מודע לכך שחלק מהדברים הם מאוד סובייקטיביים ובטח שחלקם לא ישקף את דעתם של בעלי פטיש אחרים.

בשבועות האחרונים, לצורך כתיבת הפוסט הזה, בהיתי בצורה כמעט אקדמאית בכפות רגליים של נשים עם זווית ראייה חדשנית. לא הסתפקתי בשאלה האם כף הרגל היא לטעמי או לא, אלא ניסיתי לעמוד על הסיבות שבעטיין אני מוצא כף רגל כזו או אחרת למושכת או בלתי מושכת. באופן הזה יצרתי את הקריטריונים שפורטו לעיל ומאפשרים להערכתי לאפיין כל כף רגל נשית ולעמוד על טיבה.
אחד הדברים שהופכים את הפטיש הזה לכל-כך מעניין הוא המגוון הגדול של כפות הרגליים.
כפי שכבר ציינתי, המוח שלי יודע אינסטינקטיבית כאשר הוא רואה כף רגל, באיזו מידה הוא נמשך אליה. רובן של כפות הרגליים נופלים היטב בין קצוות הסקאלה של המושכות ולא מושכות. כאשר חלק גדול יותר כאמור לא מושכות. את אלה המושכות אני ממהר לצלם ולעיתים אפילו מצליח לאזור את האומץ לנסות לדבר עם הבחורה ששייכת להן.
דווקא כפות הרגליים שמציבות אתגר - אצבעות ארוכות עם ציפורניים אכולות או עם עור מקומט, או למשל, כפות עבות אך עם אצבעות יפהפיות ועור נקי וחלק מורידים או עם לק ורוד ומזמין - הן אלה שגורמות לי לתהות ולבדוק את עצמי ולחפש את הגבולות של המשיכה.
למרות הדברים שנאמרו פה, מצאתי את עצמי כבר לא פעם מלקק כפות רגליים שלא עונות לכל הקריטריונים של המשיכה באופן מובהק.
פטישיסט כפות רגליים אמיתי ידע להנות מכל כף רגל סבירה שתיפול בחלקו.

זהו להפעם.
הפוסט הזה חיכה הרבה זמן עד שפורסם ואני רואה אותו כאחד המרכזיים בבלוג. מאוד נהנתי לכתוב אותו ולנתח את נבכי הפטיש שלי. בהמשך אני מתכוון לערוך ולצרף תמונות המחשה לכל הקריטריונים שצויינו לעיל. איני יודע כמה זמן ייקח להשיג את התמונות המתאימות, אבל אתם מוזמנים לחזור ולהתעדכן מדי פעם.

קיץ נעים,
איש של כפות רגליים. 

5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. כף רגל יפה זו כף רגל שמטפחים אותה ולא מזלזלים בה. כזו שגוזמים ציפורניים בצורה נכונה, אחרי מקלחת שמים קרמים מיוחדים שמיועדים לשמירה על כפות הרגליים(כמו כפתן של מורז), לק לבחורות וכמובן פדיקור פעם ב:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי שזה היה כל-כך פשוט :)
      לצערי יש הרבה מאוד כפות רגליים נשיות ששום כמות של טיפוח לא תוכל לשנות את מידת המשיכה האפסית אליהן.
      עם זאת, אצל רוב הבחורות הנשיות-עדינות, טיפוח כפי שציינת יכול להטות את כף המאזניים בכל האמור למידת הגירוי שכף רגלן יוצרת.

      מחק
  3. מה אתה עושה או מה היית עושה אם היית פוגש בחורה שמושכת אותך בטירוף, ממש מלכת יופי אבל היית מגלה (נניח לא כבר בהתחלה, אלא לאחר כמה דייטים) שהכף רגל שלה פשוט לא יפה? בוא לא נדבר באוויר - קח את קייטי הולמס, אחת הבחורות היפות בתבל אבל עם כפות רגליים מכוערות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא אתפלפל אלא אענה לך ישירות - אני אהיה איתה. עמדתי בדילמה הזו בעבר, אני נמצא בסיטואציה ברוח דומה בהווה (רק בלי קייטי הולמס...) ומאחר ונכון לרגע זה לא הצלחתי למצוא מישהי שגם נראית כמו קייטי הולמס וגם יש לה כפות רגליים מושלמות, אז אני חושב שצריך לקחת מה שמגיע אליך ויוצא מתוך הנחה, שהרבה טיפוח יפצה על מה שהגנטיקה החסירה בכף הרגל ושאר המראה החיצוני (שאני ממש לא אדיש אליו) יהווה פיצוי.
      אני גם אוסיף טיעון מהכיוון השני - לדעתי לדחות מישהי כזו רק על בסיס כף רגלה זה טיפה קיצוני.
      אבל כן.. אתה מתאר פה את אחת הבעיות בפטיש הזה. בעיה שהיא גם יתרון מאחר ובוא נודה בזה - רוב הקייטי הולמס ידחו אותך וכפות רגליים מכוערות כאלה הן נחמה קטנה.
      נגעתי בנושא הזה בפוסט: "הדייט המוצלח האחרון שלי"

      מחק