יום חמישי, 6 במרץ 2014

כפות רגליים של בנות שצילמתי בסתר - בסופרמרקט

רבותיי, אחד המקומות האהובים עליי לצלם כפות רגליים יפות של בנות הוא בסופרמרקט. 
בחודשי הקיץ אני נכנס לכוננות גבוהה בכל פעם שאני נכנס למקום כזה.
בקיץ האחרון הייתי נכנס לסופרמרקט הסמוך לביתי בלי כוונה לקנות רק כדי לבחון את התיאוריה שבכל זמן נתון תהיה שם בחורה עם כפות רגליים יפות. 
זה ממש ככה.
אפשרויות הצילום הן רבות. הבנות עומדות בתור לבשר או לגבינה ומחכות לתורן. נותנות מעט תשומת לב לאנשים שסביבן בתור, מביטות במכשיר הסלולרי שלהן ובנותני השירות לסירוגין. 
גם כשהן סתם מסתכלות על מוצרים אפשר לעמוד לידן עם מוצר אחר, להחזיק אותו בסמוך למכשיר שלך ובכך לעשות את עצמך כמתעמק בו. היא לא תשים לב אליך לרוב.
כמובן שבתור לקופה זה זמן מעולה. 
אני תמיד משתדל לתזמן את ההגעה שלי לתור ביחד עם הבחורה המצולמת. הרבה תמונות טובות אפשר לייצר בזמן שאתה עומד בשקט אחריה בתור.
אז הנה חלק מהתמונות שצילמתי בקיץ בסופרמקטים בתל אביב.


את החמודה הזו ראיתי בAM-PM. 




ועוד כפות אנונימיות שלא הספקתי לחבר אליהן פנים:

עוד חמודה עם כפות מעניינות. היא היתה דווקא בין הראשונות שצילמתי בעונה זו








עוד קצת תפזורת של תמונות:






ונעבור לבחורה עם כפות שמאוד גירו אותי





לק כתום, עדין ומגרה.


אצבעות ארוכות ויפות

















3 תגובות:

  1. דווקא האחרונה גם לא יפה וגם הכפות שלה לא כאלה יפות, הם אמנם מאוד מטופחות, אבל יש לה אצבע ארוכה יותר מהבוהן וגם כף רגל גדולה, שזה קצת מבאס :(
    תודה על העדכון :)
    מחכה לפוסט הבא

    השבמחק
  2. כבר חשבתי שאין לנו את אותו טעם ואז הבאת את האצבעות הארוכות האלה...
    תענוג...

    השבמחק
  3. בעניי אבל יותר יפה זה הסוליות

    השבמחק