יום חמישי, 22 בינואר 2015

כפות רגליים של בנות בים

ים ים.. המקום המושלם..
האמנם?
בנות בביקיני, כוסיות בחוטיני, השמש קופחת, הגופות חשופים ו...כפות הרגליים מכוסות בחול.
כשפטישיסט כפות רגליים תמיד היו לי יחסי אהבה-שנאה עם הים.
הבנות בבגדי ים, האווירה מחרמנת וסקסית. העיניים מרצדות מפה לשם ובחזרה ובתוך כל זה כפות הרגליים מכוסות בחול ומסתירות את הארוע המרכזי - כפות הרגליים.
ברגע שבחורה נכנסת לים כפות רגליה כבר יהיו ספוגות בחול כאילו גרבה גרביים. מי שרוצה להנות מכפות רגליים בים צריך:
- להסתובב באיזור של הקיוסק מאחורה הרחק ממגע הגלים.
- להסתובב בשטח התפר שבין המים לחול שבו כפות הרגליים רטובות אבל עדיין לא פגשו בחול והפכו לשניצלים.
- להסתובב בין המחצלות של הבנות שעדיין לא טבלו במים וכפות רגליהן יבשות, חשופות ושזופות.

אז הנה סט של תמונות שצילמתי לאורך הזמן בחוף הים.

הבחורה הזו התיישבה בסמוך אליי בחוף גורדון. היא היתה תיירת אמריקאית והקפידה לא לזרוק לי מבט. החלטתי להנציח את כפות רגליה למען הנצח:

אלה כפות רגליים של מלצרית ששירתה אותי בחוף הילטון. נראה לי שכבר העלתי את התמונות האלה אבל היא מאוד גירתה אותי אז רציתי שכפות רגליה יופיעו כאן.


עוד פעם חוף גורדון. תחילת הקיץ. הזוג הזה ישב במרחק ממני וממש רציתי להיות במקום הבחור וללקק את כפות רגליה של הבחורה הזו


חבורת בנות מרחוק. סתם תמונה תכל'ס.

אלה כפות רגליים של בחורה צעירה שעמדה בחוף גאולה. היו עשרות כפות רגליים נשיות סביבי והיה קשה להתרכז. לא היתה לי ברירה אלא להתמקד בהן אחת אחת.



ובחוף מציצים, התיישבו ממש מאחוריי איזה שניים. אז כיוונתי לעברה את האייפון שלי ולחצתי על כפתור הצילום לתעד את גופה ואת אצבעותיה היפות.





השתיים הבאות ישבו רחוק ממני אבל נראו ממש מצויין אז שלחתי את עדשת האייפון בזום מקסימלי להשאיר לי מזכרת.
זה באמת אחד החסרונות של חוף הים. אין לך תירוץ נוח להתיישב ליד בחורה אקראית ולתעד את כפותיה.








לורודה יש חזה נהדר.




ופה זה כבר חוף תל ברוך. היפהפיה הזו התיישבה בסמוך למחצלת שלנו ופשוט נראתה מעולה.



בחזרה במציצים. שתי חמודות שהגיעו כדי לחשוף את כפות רגליהן לשמש. היה איתן איזה בחור שחתכתי.






תראו את הסוליה הנהדרת הזו. איכשהו אני בספק אם יש מישהו שנותן לה את היחס שבאמת מגיע לה









ועכשיו הן פונות ללכת. המשכתי לתעד אותן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה