יום שישי, 1 בפברואר 2013

הפוט פטיש סקס הראשון שלי

בהמשך לפוסט הקודם, אני שב ומגולל את תחילת דרכי כפטישיסט רגליים.
לחברה הרצינית הראשונה שלי היו כפות רגליים לא יפות.
המשפט הזה מקפל בתוכו כל-כך הרבה.
התסכולים הרבים, נסיונות הדחקת התשוקה, המבטים שלא יכולתי להימנע מלנעוץ בבנות אחרות עם כפות רגליים יפות.
לצערי, תמיד ידעתי שלא אוכל להישאר איתה.
כך שאחרי שנפרדנו, הייתי בן 21 עם נסיון מיני מועט ביותר ועם רזומה אפסי של כפות רגליים יפות בהן נגעתי.

בזמן הצבא, מאחר ושירתתי בצנחנים, פגשתי מעט מאוד בנות. ועוד פחות מזה בכפות רגליהן.
מספר מקרים בכל זאת זכורים לי.
כאשר הייתי קצת פחות משנה לתוך הצבא, עשיתי שבת. בבסיס היתה חיילת בשם יערית שגם עשתה שבת.
הנה תמונה שלה שמצאתי מאותה תקופה:
הבנות עשו תורנויות חמ"ל בשבתות ואני באתי לבקר אותה שם. היינו מיודדים. היא רצתה יותר בתחילת הידידות, אבל אני לא עשיתי כלום. בכל זאת, היתה לי חברה.
היא היתה בחורה פשוטה מהצפון, טוניסאית עם כפות רגליים טיפה גדולות לטעמי, אבל במצאי של הצבא היא היתה מושכת מאוד.
כשהגעתי לחמ"ל היא היתה שכובה על הספה יחפה, כך שכל מה שהייתי צריך לעשות הוא להזיז את רגליה, להתיישב ואז להניח אותן בחזרה עליי ומשם הדרך למסאג' היתה טבעית.
מלבד החברה שלי זו היתה הפעם הראשונה שלקחתי כף רגל של בחורה לעסות. הסיטואציה חירמנה אותי בטירוף. היא דיברה, קצת איתי וקצת ברשת סייאס - 67.00, שהיתה תדר שהחיילים היו מדברים בו חופשי כדי להעביר שמירות. בשלב כלשהו, היא נגעה לי בטעות עם הרגל בזין העומד שלי והבינה שאני מחורמן. אבל לא עשיתי עם זה כלום. היא היתה די אדישה אליי בסופו של דבר. היום אני מתחרט שלא הכנסתי את האצבעות שלה לפה.
מסאג' פשוט הופך לאירוטי ברגע שהפה מעורב.
פחדתי לחצות את הגבול הזה. היום הייתי חוצה אותו במקום להתחרט.

עריכה (1/1/2014):
לפתע פתאום היא העלתה תמונות של כפות רגליה לפייסבוק. אז הנה הן לפניכם. אמנם כבר לא כפות של נערה בת 18, אבל מעבירות את הנקודה:







מקרה נוסף היה כאשר הפלוגה שלי, בה הייתי מ"כ, תפסה כוננות בגילה, בירושלים. באחד הסיבובים שלי במתחם מצאתי בחורה בשם דנה יושבת על אחת הספות שהיו זרוקות שם בבניין וקוראת את הספר "ציפורים מתות בסתר" של קולין מקקאלוג.

תמיד מצאתי בחורות שקוראות סקסיות. ומאחר והיא היתה יחפה, נאה עם כפות רגליים סבירות, ומאחר והייתי חייל קרבי רחוק מהבית וחרמן אש אזרתי אומץ והתיישבתי לידה לברר אם הספר מעניין. משום מה, למרות שהיו שם מאות חיילים, היא זרמה איתי בשיחה.
בהמשך היום חברה שלי הגיעה, הייתי כל כך חרמן ששכנעתי אותה לעלות איתי למגדל המים ושתמצוץ לי שם. הייתי חייב פורקן.
אחרי שהיא הלכה, מצאתי שוב את דנה וניסיתי לבדוק מה אפשר לעשות איתה. מפה לשם דיברנו ממש הרבה ואפילו הגעתי אליה לחדר. שם התנשקנו קצת ואז היא פחות או יותר גירשה אותי.
החלפנו טלפונים, אבל מה כבר יכולנו לעשות? אני הייתי בצבא והיא שירתה בירושלים. מה שכן, אפילו שלא הצלחתי לגעת בכפות הרגליים שלה, הסיפור הפשוט הזה סיפק לי חומר לאוננות להרבה ימים בודדים בגבול לבנון שהגיעו אחר-כך.

בתקופת האוניברסיטה התחלתי להאמין שבנות עם כפות רגליים יפות עשו קנוניה נגדי. כל אחת עם כפות יפות היתה תפוסה. מה שגרם לי ועדיין גורם לי לחשוד שהפטיש הזה מצוי יותר ממה שמספרים.
עד שפגשתי את מיכל.
ראיתי אותה בחדר המחשבים של מעונות הסטודנטים בתחילת השנה הראשונה שלי. הדבר הראשון שבו הבחנתי הוא שהיא ממש לא יפה בעיניי. אולי אפילו מכוערת.



הדבר השני שבו הבחנתי היה שכפות הרגליים שלה מטריפות.
היא היתה בכפכפים ועשתה שם הרבה רעש בחדר המחשבים. משהו לא הסתדר לה והיא התעצבנה בחן.
הסתכלתי עליה הרבה. נקרע עקב הסתירה שבין הפנים שלא אהבתי והמראה הזנוח מעט לכפות הרגליים המשגעות.
היא הבחינה במבטים שלי ונתנה כמה משלה. אבל לא עשיתי כלום.
כפות הרגליים שלה לא הניחו לי.
יצאתי למילואים, מקום שבו רמות החרמנות מזנקות פלאים. בשמירות הארוכות הבאתי ביד על כפות הרגליים שלה. אפילו לא ידעתי איך קוראים לה.
כשחזרתי, הבחנתי בה במסדרונות האוניברסיטה. גם היא הסתכלה עליי. אבל עדיין לא מצאתי דרך לפתוח איתה בשיחה.
ההזדמנות הגיעה, כשנכנסתי יום אחד לחדר הלימוד במרתף "בית הסטודנט" באוניברסיטה.
היא ישבה עם חברה על הרצפה סמוך לשולחן נמוך שסביבו ספות. היה שם מספיק מקום לעוד אנשים.
מבט מהיר מסביב ראיתי שכל שאר השולחנות תפוסים כך שיכולתי, כפי שהיה מקובל, להצטרף לשולחן שלהן.
מהר מאוד התחלנו בשיחה, בין תרגיל לתרגיל, וכך גיליתי שהן לומדות ביולוגיה.
החברה שלה היתה יותר יפה ממנה. שתיהן נראו מרוצות שהצטרפתי לשולחן. לחברה שלה היו כפות רגליים עבות ולא יפות כך שהיא נפסלה. החברה שלה הבחינה שאני מעוניין יותר במיכל. אני חושב שזה הפתיע אותה.
אבל גם אחרי הארוע הזה לא התחלתי איתה. הייתי מבולבל ולא סגור על איך להתנהג.
החורף התחיל די מהר. בינתיים התגלה שמיכל היא שותפה לדירה של בחורה שלומדת איתי ושהפכה לחלק מהחבר'ה שלי.
כך שהייתי פוגש בה מדי פעם.
אני זוכר בחדות שפגשתי בה בחדר הכביסה פעם אחת. היא נעלה נעלי "קיפי" ונעצה בי מבט רעב. כל-כך רציתי לחלוץ את נעלי הבית שלה ולמצוץ את הבהונות שלה.

הזמן עבר, הקיץ חזר ובסופו של דבר, ויעזור לי האל אין לי מושג איך, הזמנתי אותה אליי לחדר.
היא הגיעה עם כפכפים כאילו לראות איפה אני גר ודיברנו על פוליטיקה וכל מיני שטויות. היתה לה טבעת צבעונית על האצבע השניה של הרגל.
היא קשקשה וקשקשה וכל-כך רציתי למצוץ את כפות הרגליים שלה שהיו שם מולי. ידעתי שיש רק דרך אחת להגיע לאן שאני רוצה אז נישקתי אותה ובכך שיניתי את השיח והבעתי עניין מיני בה.
היא החלה להתחבט בשאלה האם זה נכון לשכב איתי או לא. מסתבר שהיא חשבה על זה עוד לפני שהיא באה ואף שיתפה חברות. ואני בכלל לא הייתי סגור עד כמה אני נמשך אליה.
בשלב כלשהו היא שכבה על בטנה על הספה שלי והחלטתי שאני חייב לעשות את זה - עברתי בהדרגתיות מהגב כלפי מטה עד שהגעתי לשם.
לקחתי את כף הרגל שלה, אותה כף רגל שגרמה לי לאונן כל-כך הרבה - והכנסתי אותה לפה. קיבלתי זיקפה מיידית.
ליקקתי אותה עוד קצת אבל לא רציתי לעשות מזה סיפור עדיין.
לא שכבנו. לא לחצתי עליה וזה פשוט לא קרה.

כפות הרגליים שלה גירו אותי באופן מיוחד מאחר והן הזכירו לי את אחת מכוכבות הפורנו האהובות עליי - היילי פייג' (haley paige). גיליתי אותה במקרה בסרטון של barefoot maniacs ומאז אני מכור אליה.
הנה כמה תמונות שמדגימות את כפות רגליה המדהימות:






להיילי יש הרבה סרטונים שבהם היא עושה סקס יחפה. הרבה פעמים השחקנים שמזיינים אותה מכניסים את כפות הרגליים שלה לפה שלהם. בראיון איתה היא אמרה שזה אחד האקטים האהובים עליה. כן. גם עליי.
הכוכבנית הזו נפטרה ב2007. אבל כשהייתי מאונן לסרטים שלה קיוויתי כל-כך שאמצא בחורה עם כפות רגליים כמו שלה.
למיכל יש כאלה.



אחרי-כן לא יצא לנו לדבר תקופה מסויימת. החיים באוניברסיטה מלאים בהסחות דעת. מבחנים ועבודות שאילצו אותי להתעסק בדברים אחרים.
שוב נהיה חורף. היינו כבר בשנה השניה.
ערב אחד, התארגנו כל החברים לראות סרט אצל אחד החברים. שם היתה לי אחת החוויות הכי משמעותיות בתחום פטיש כפות הרגליים.
התיישבתי על הספה לתפוס מקום לסרט ומיכל התיישבה לידי כאילו במקרה. היחסים בינינו היו קרירים עם פלירטוטים קלים ולא יותר.
הסרט מתחיל, כל החבר'ה מסביב. חושך. חלקם עישנו, חלקם נרדמו. הסרט לא היה מעניין במיוחד.
פתאום אני מרגיש את כף הרגל שלה נצמדת אליי לרגל. מתחת לשמיכה. הלב שלי התחיל לדפוק.
הנחתי שזה סתם. שהיא לא שמה לב. אבל טעיתי.
מדי פעם היא הזיזה את האצבעות כאילו כדי למשוך תשומת לב לכפות רגליה ולא הרחיקה את כף הרגל שלה הצמודה אליי.
זה היה מסעיר. בסרט כבר לא יכולתי להתרכז ובקושי יכולתי לנשום - מאיפה היא זוכרת שאני נמשך לכפות רגליים?
זה אמיתי או שאם אני אגע לה בכף רגל היא תצעק ותביך אותי לפני כולם?
לבסוף, תוך דפיקות לב נמרצות שכמעט שיתקו אותי, שלחתי יד לנגוע בכף הרגל. נראה היה שהיא רק חיכתה לזה. היא לא הזיזה את הרגל והמשיכה לצפות בסרט באדישות בזמן שאני מכניס אצבעות לתוך הגרב שלה ונוגע באצבעות.
הרעיון ריגש אותי במיוחד בגלל שהסתבר שהיא ידעה בדיוק מה היא עושה.
היא ידעה שלגעת בי עם כף הרגל יעורר אותי ולא רק שהרעיון לא הגעיל אותה או הפחיד אותה - אלא גרם לה ללכת על זה.
התמלאתי ביטחון ופתחתי את כפתורים של הג'ינס. היא שינתה קלות את התנוחה ושלחה בטבעיות את הרגל לתוך מכנסיים שלי. הרטבתי קצת את הרגליים שלה ברוק ודחפתי את הזין הזקור שלי בין האצבעות היפות שלה. היא שפשפה את הזין שלי עם הרגל שלה ולאחר מכן דחפתי לה אצבעות לכוס. ככה מתחת לשמיכה כשכולם מסביב. זה היה לוהט ומסעיר. מזל שכולם היו רדומים והיה חושך.

עכשיו כבר היה ברור שיש לי פטיש. היא גם שאלה אותי, כשהגענו אליי לחדר, אם יש לי פטיש לכפות רגליים. פשוט עניתי "כן" וליקקתי את כף הרגל שלה בלי בושה.
עברתי עם הלשון על האצבעות ובין האצבעות והתענגתי על כל רגע.
סוף סוף הצלחתי להכניס את כף הרגל היפה הזו לפה שלי.
רציתי לצלם את כף הרגל שלה, אבל לא היתה לי הזדמנות וגם לא הכישורים המתאימים, אותם אפתח רק שנים אחר-כך. חבל.
באותו לילה עשינו סקס בחדר שלי במעונות. זה לא היה סקס טוב בגלל שלא נמשכתי אליה כל-כך. הריח שלה לא היה לטעמי והגוף שלה לא גירה אותי. איבדתי את הזיקפה כמה פעמים ורק ליקוק כף רגלה תיקן את המצב. בשלב ההוא של חיי עוד לא למדתי לשלב בין סקס לבין ליקוק רגליים.
אקט נוסף שעשיתי איתה היה 69. אני מוצץ את כפות רגליה והיא מוצצת לי את הזין.


אחד הדברים שבכל זאת הפריעו לי בכפות הרגליים שלה היה שהיא מעולם לא טיפחה אותן. העור היה יחסית קשה ושום לק לא נמרח עליהן. דבר נוסף שהפריע לי מאוד הוא שלא הצלחתי למצוא דרך לצלם את הכפות רגליים שלה. הפייסבוק שלה דל מאוד ולא חושף תמונות. הנה כמה תמונות בודדות שהיו לי במשך הרבה זמן -






לצערי מעולם לא גמרתי על כפות הרגליים שלה. התביישתי ועוד לא הבנתי שחיים רק פעם אחת.


כעבור שבועות אחדים כל הסיפור הזה קרה שוב. סרט, נגיעות, כפות רגליים וסקס לאחר מכן.
אבל היחסים בינינו לא היו טובים למרות הקטעים האלה. היא הבינה שאני נמשך אליה חלקית וחלק גדול מהשיח בינינו היה בסגנון של התנצחויות.
לאחר מכן נפגשנו פחות ופחות. מדי פעם הייתי רואה אותה באוניברסיטה והיינו מדברים. כשכפות הרגליים שלה היו חשופות לא יכולתי שלא לבהות. היא לא יכלה שלא להבחין בכך.
 עדיין אוננתי עליהן כשהייתי לבד. ועל כל הקטעים שהיו לנו ביחד.
נו טוב. עד היום אני עושה את זה. איך אפשר להאשים אותי?
אני יודע שהיא סיפרה לחברה שלה על כל הקטעים האלה, כי באחת הפעמים שנפגשנו שוב עם חברים, והיא היתה יחפה, החברה שלה בהתה בי ועקבה אחרי המבטים ששלחתי בכפות הרגליים שלה.
היום היא נשואה לאחד מהחבר'ה שלי. אחד מאותם אנשים שישבו שם בחושך בזמן שהיא אוננה לי עם כף הרגל שלה.



לפני מספר חודשים. כשעוד היה קיץ. פגשתי אותה ברחוב בתל אביב. היא נעלה כפכפים ולקחה את הכלב לטיול.
היה לה לק אדום על כפות הרגליים, מה שמעולם לא היה שם לפני כן.
אני מניח שטרנד הטיפוח שפשה בכפות רגליהן של בנות ארצינו הגיע גם אליה.
הפעם, כבר הייתי מיומן בצילום עם הסלולרי. הפעם ידעתי איך לנהל איתה שיחה ערה בזמן שאני מצלם.
וזה השלל. הנה כפות הרגליים שהטריפו אותי:









יש לציין שהתמונות האלה מצולמות משהו כמו 6-7 שנים אחרי המאורעות המתוארים. כפות הרגליים שלה נראו טוב יותר אז.
דבר טוב אחרון להגיד עליה הוא שהיא קיבלה כמעט בטבעיות את הפאטיש שלי. היא לא הפגינה סלידה, או הביעה בקול שזה מוזר לה.
היא היתה הבחורה הראשונה עם כפות רגליים יפות שנתנה לי לעשות כרצוני בכפותיה.
אפשר לומר שכל הפתיחות והתעוזה שהגיעו אחר-כך היו במידה רבה בזכותה.


היו לי התנסויות נוספות בתקופת האוניברסיטה. בהמשך אספר על הפעם הראשונה שבה הייתי עם בחורה עם כפות רגליים יפות ושגם הניחה לי לגמור עליהן.

אגב, יש סיבה שהפוסטים מגיעים במרווחים גדולים זה מזה. למעט העובדה שאני עובד ועסוק וכל החרא הזה, כתיבת הבלוג הזה צריכה להעשות בחדרי חדרים. אני לא יכול להניח לאיש (ובטח לא לאישה) לראות אותי כותב.
לכן כל פוסט נכתב בשלבים ובהתאם לאפשרות שיש לי לשמור על דיסקרטיות.

זהו להפעם,
מקווה שנהנתם. מקווה שלא רע לכם מדי בחורף הזה.
בפעם הבאה, עוד סיפור עדכני על פנטזיה ש(אני מקווה) בדרך להתגשם.




5 תגובות:

  1. פשוט תענוג לקרוא את הפוסטים שלך, מאוד מעניינים ומחרמנים

    השבמחק
  2. וואו, יש לך כמה חוויות מעוררות (גם) קנאה
    והתמונות שאתה מעלה, חוסר התחשבות באנשים שסובלים בחורף, כאילו הנזלת והשפעת לא גורמים מספיק סבל.
    אני ממש מקווה שאחרים שנהנים מהבלוג הזה, יכתבו תגובה קצרה או רק תודה, כדי שתקבל את העידוד שמגיע לך, להמשיך לשתף.

    השבמחק
    תשובות
    1. גמאני נמשך לכפות רגליים2 ביולי 2013 בשעה 22:11

      כן כן. הנה קראתי את הפוסט הזה ומאוד התחרמנתי. תודה לך גם הפעם. רציתי לספר לך משהו. גם אני כותב באופן די טוב. בזמנו כתבתי סיפורים בהמשכים ולא בהמשכים באתר הסיפורים של אתר "גוגיי" של הקהילה הלהט"בית. התגלגלתי לשם במקרה ובכלל כתבתי כאילו אני בחורה לסבית. בסיפורים הללו שהיו רוויים רויים בתאורים סקסיים מיניים, הכנסתי הרבה תאורי פטיש של כפות רגליים לתוך אקטים מיניים וסתם תאורים חיצוניים. בנות אהבו מאוד את סיפוריי ואני מצאתי דרך מסויימת לפורקן ריגשי ואינטלקטואלי.

      מחק
    2. אין על כפות רגליים !!!!?

      מחק
  3. חלום מתוק שחלמתי: חלם:D"B
    אנחנו נמצאים בבריכה עם כמה ילדים מהשכבה חברים שלי וחברות של ירין (שם בדוי) אני ואופיר (שם בדוי) משחקים כדורגל אני הולך באמצע אני הולך לשירותים והשירותים משותפים אני קולט את שחר (שם בדוי) נכנסת לחדר השירותים אני חושב רגע ומבין שזו הזדמנות שלא תחזור אני ממהר להכנס אחריה אני פותח את הדלת ואני חרמן מאוד אני נועל את הדלת ואני שומע מתא השירותים:"מי זה?" אני נעשה עוד יותר חרמן יוצאת לי בליטה מהמכנסיים כשאני יודע שכל משאני רק רוצה זה שהיא תניח את כפות רגליה על הפנים שלי ואז דלת התא שלה נפתחת והיא יוצאת ואני אומר לה היי ותוך כדי אני מביט בכפכפים שלה ואז היא אומרת לי היי ואני ממשיך בקסם האישי שלה ומנסה לרמוז לה מה שאני רוצה ממנה. היא קולטת עם עינייה המלוכסנות את הבליטה במכנסיים שלי ושאני מסתכל לה על הכפכפים ולאחר מכן היא אומרת לי שהיא צריכה להכנס חזרה לתא השירותים אני שמתי לב למראה קטנה שמבצבצת מכיסה במכנס ג'ינס הקצר שמדגיש את רגליה החטובות והארוכות. רציתי לוודאות ליתר ביטחון שהדלת של חדר השירותים נעולה והייתי מופתע שגם אף אחד מהחברים שלי ששיחקו איתי כדורגל לא חיפשו אותי למען האמת המצב הזה היה יותר נוח לי..
    התכופפתי.. פשוט התכופפתי כדי להציץ בכפות הרגליים שלה ובאצבעות הארוכות והסקסיות שלה שהיו מצופות בלק לבן ואז ליבי החסיר פעימה כששמעתי אותי מגחחת מתאפקת שלא אשמע. "היא יודעת". אמרתי לעצמי ולא ידעתי אם לקבור את עצמי או לשמוח שהתקדמתי שלב..
    ואז הבנתי. שמתי לב למראה קטנה שעמדה בזוית מספיקה על מנת שהיא תשים לב אלי זו היתה מלכודת מחרמנת.
    עמדתי ורציתי לברוח רציתי לצאת ומרוב החיפזון שלי לא הייתי מרוכז בפתיחת הדלת ונשארתי בפנים עד ששמעתי אותה יוצאת כעבור כמה שניות "אתה לא יוצא לשום מקום." נעמדתי במקום כאילו שקיבלתי פקודה מהמפקדת היא עמדה סמוך לתא אמרה לי להתקרב התקרבתי כאילו שהוטל עלי כישוף תתכופף על הברכיים! התכופפתי... ואז היא פשוט הוציאה כפכף אחד מרגל שמאל קיפלה אותו לשניים ודחפה לי אותו בכוח לתוך הפה עמדתי להיחנק ולפלוט אותו אך היא פקדה עלי להשאיר אותו בפנים ובאותו הרגע פשוט לא רציתי להכעיס אותה והיא אמרה לי לפסק את רגלי להוריד את הבגד ים והתחתונים ופשוט התחילה לפוצץ לי את הביצים בעיטה ועוד בעיטה הביצים שלי כבר נהיו סגולות התחלתי להתחרט שהתרדתי * אותה היא אמרה לי בקול רם תהיה זקוף דבר שהיה כמעט בלתי אפשרי עמדתי כבר להיחנק מהכפכף שלה והוא התחיל להכנס לי לגרון. אך ניסיתי להחזיק מעמד. היא הלכה לשולחן וישבה עליו ואמרה לי לבוא ושכב על השולחן. הזין שלי היה ישר כמו סרגל עם ביצים כחולות וכואבות והיה נראה שיש לי שטף דם פנימי באיזור האשכים. אך שתקתי כי אני יודע שנהנתי מכל רגע והיא הבינה זאת לכן היא גם המשיכה וחייכה נשכבתי על השולחן היא היתה מעלי ופשוט היא החלה לשלוח לאיזור האשכים שלי ידיים ועלתה לאט לאט לזין הייתי בשוק ולא אהמנתי זה באמת הולך לקרות היא הרימה את הכפות רגליים החלומיות שלה והניחה אותן לאט לאט על פני והתחילה עם היד לעלות ולרדת שתקתי כי זה היה נעים והיא שאלה אותי "זה מה שרצית לא?" היא לא נתנה לענות היא דחפה את העקב החלקה שלה לתוך הפה שלי והיה נראה שהיא מנסה לשבור לי את השיניים אחרי שהיא עברה את השיניים חשתי בריח של דם שמתערבב עם הריח של הכף רגל שלה היא היתה מאוד אכזרית כלפי ורצתה רק לשלוט בי והיא נהנתה מלהכאיב לי . היא התחילה להניע את כף ידה במהירות וחשתי שאני עומד לגמור ואז היא הפסיקה .... והתישבה לי על הפנים ואמרה לי לנשום להרגע ואז היא תמשיך זה קצת היה קשה כשהיא היתה מעלי וחסמה לי את דרכי הנשימה כך היה כמה דקות ...

    היא ירדה ממני הניחה עלי שוב את רגליה על פנ י הזין שלי הזדקף תוך שניות והיא ניערה את ידה מהר מאוד וגמרתי תוך עשרים שניות ...

    השבמחק