יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

הפעם הראשונה שגמרתי לבחורה על כף הרגל

הנה עוד סיפור משמעותי שלי כפטישיסט רגליים.
כבר סיפרתי שבמהלך לימודיי באוניברסיטה, ובכלל בכל סביבה אליה הגעתי, השתדלתי לסמן לעצמי במהירות את הבנות עם כפות הרגליים היפות, שכן בניגוד לפנים, לחזה ולתחת - זו תכונה שלא ניתן להבחין בה בחורף. השאיפה תמיד היתה למצוא את הסט המושלם - פנים יפות, חזה גדול, תחת קטן, כפות רגליים מגרות והתאמה מנטלית.
עד היום אני מחפש את זה.
במהלך חיפושיי נתקלתי בבחורה בשם לנה. היא היתה דקיקה, חזה וטוסיק קטנים, פנים נאים יחסית עם עיניים מעט מלוכסנות ושיער חלק עם הרבה פוטנציאל לאו דווקא ממומש.
לא הייתי צריך לחפש רחוק. היא למדה איתי.



וברגע שראיתי אותה היא מצאה חן בעיניי. גזרתה הדקיקה והילדותיות המרומזת שבדיבורה הדליקו אותי.

היה לה חבר.
חבר רציני מאוד של כמה שנים והם נראו כמו זוג מושלם.


תהיתי לגבי כפות רגליה.
עברה תקופה מסויימת מרגע שנהייתי מודע לקיומה עד שבמקרה הבחנתי בה עם החבר שלה ב"טיב טעם". היא לבשה מכנסונים קצרים, חושפת רגליים דקיקות ומגרות, ונעלה כפכפים. זו היתה הפעם הראשונה שראיתי את כפות הרגליים שלה וצריבת הגירוי שיתקה אותי במקום.


ראיתי כף רגל קטנה, עם עור נעים וחלק בצבע לבן ואצבעות יפות וארוכות עם ציפורניים בריאות ויפות. ראיתי בוהן מגרה עם ציפורן שתופסת הרבה שטח. ראיתי עקב חלק ומגרה ובאופן כללי ממש רציתי להתכופף שם במקום וללקק את כפות רגליה כמו גם את רגליה המחוטבות.

אפילו שלום לא אמרנו.
היא אמנם קלטה אותי ותקעה בי מבט זהיר אבל עבדכם הנאמן לא השכיל להיות איתה ביחסי שלום-שלום אפילו' עד לאותה נקודה.

הסיפורים שלי, כפי ששמתם לב, מתפרשים לרוב על פני תקופות של חודשים ושנים ונשזרים אלה באלה. במידה מסויימת אני קורבן לתשוקה הבלתי ניתנת לריסון שלי כלפי כפות הרגליים של הבנות שמופיעות בסיפוריי. יש אירוניה מסויימת או שאולי המילה הנכונה היא פאטתיות בכך שחלק ניכר מהסיפור מתרחש ב"מעמד צד אחד" - אני מפנטז עליה והיא בכלל לא מודעת להשפעה של מה שהיא מתייחסת אליו בביטול בתור איברי התניידות ותו לא.
אבל מצד שני, כולנו באותה סירה, לא ככה?

מאותה פגישה מקרית ב"טיב טעם" נמשכתי אליה. ידעתי שאני רוצה לשכב איתה. הנחתי שזה לא יקרה.
מצד שני, ידעתי שגם אצלה יש משיכה אליי. יצא לנו לשבת זה ליד זו באחד השיעורים על ספסל ארוך בחדר הרצאות. שנינו, בלי לומר מילה, ישבנו קצת יותר מדי קרוב אחד לשני. אמנם היה צפוף באולם אבל יכולנו לקחת מרחק. זו היתה דרכנו הבלתי מילולית לסמן על רצון להתקרב. גם אם הוא בלתי ישים.

 דרך ידידה משותפת, מירי (שעשתה לי פוטג'וב בהמשך הכרותנו), מצאתי את עצמי ביציאה עם לנה והחבר שלה למועדון. הם רקדו צמוד באותו ערב ואני קינאתי. למירי אגב, מעולם לא ממש נמשכתי.
בעזרת ההכרות הזו יכולתי להכיר אותה קצת ולהבין שקשה לי להבין אותה. היא היתה חכמה מאוד מצד אחד וילדותית מאוד מהצד האחר. קשה לעיכול.
מה שכן, הצטרפתי בהזדמנות מסויימת אליה ואל החבר בדשא האוניברסיטה ושם, קרוב לקרקע צילמתי כמה וכמה תמונות תקריב מעולות של כפות רגליה. זה היה בעזרת מצלמת הפלאפון הישנה שלא השמיעה קול ואפשרה לי לצלם ללא חשד.
לא הכרתי באותה תקופה אפשרות להוריד את התמונות האלה מהמכשיר וזה חבל. אלה היו תמונות ממש מעולות ומגרות. הבאתי ביד ממש הרבה על התמונות האלה, גמירות חזקות של גירוי אמיתי.
הלוואי והיו לי אותן עכשיו. כפות הרגליים שלה מעולם לא נראו יותר טוב מאשר אז.

נקודת המפנה התרחשה כאשר היא נפרדה מהחבר שלה. היא לא הסתפקה בזה והסתכסכה עם ידיד טוב שלה. בנקודה הזו היא החלה לשוחח איתי לעיתים יותר קרובות. לא נשארה לה ברירה. מאגר אנשי השיחה שלה הצטמצם.

מעניין שדווקא בנקודה הזו הבחנתי שכפות הרגליים שלה יפות באופן גנטי, אבל לא מטופחות בכלל. אפילו הבחנתי שיש לה שערות על כפות הרגליים. אף על פי שהשערות דחו אותי, המשכתי להרגיש משיכה לכפות רגליה למרות זאת.



התחלנו לשוחח במסנג'ר ושם אזרתי אומץ והצעתי לה להיפגש.
היססתי קלות מאחר ולא היה לי נעים מהחבר שלה שהיה מכר שלי. אבל הרצון לקדם מצב שבו אלקק את כפות רגליה הכריע את אי הנעימות.
היא הסכימה מיד. בדיעבד היא סיפרה לי שהיא בכלל לא הבינה שהיא הסכימה לצאת איתי.
אבל יצאנו.
ישבנו בבית קפה והכרנו. היא הגיעה עם סנדלים וגירתה אותי. הרגשתי שאני לא רוצה להיות בשום מקום אחר.

בסוף הערב ליוויתי אותה הביתה. לא כל-כך ידעתי איך להתנהג וגם היא היתה קצת קפואה במעמד הזה. אז נפרדנו בלי נשיקה והיא הסתובבה ללכת.
ואז השתלט עליי יצר גברי קדום וגרם לי להגיד לה בקול חזק: "את יודעת מה? חכי רגע".
היא עצרה.
"בואי לפה".
היא התקרבה אליי חזרה בצייתנות. התקרבתי אליה והרגשתי את הנשימה הרוטטת שלה עקב דפיקות הלב המואצות. זה עודד אותי. חיבקתי אותה אליי והתנשקנו נשיקה צרפתית וארוכה כשגופה צמוד לשלי.
אחרי זה בירכתי אותה שוב בלילה טוב ונתתי לבעלת כפות הרגליים המדהימות האלה ללכת לישון.

הנשיקה היתה אקט חשוב. דייט שנגמר בלי נשיקה הוא לא יותר משני מכרים מחליפים דעות ורשמים. דייט שנגמר עם החלפת רוק מעיד על משיכה מינית הדדית ועל תחילתו של קשר רומנטי כזה או אחר.
היה אז קיץ. והיתה תקופת מבחנים. אז ניצלנו את ההכרות החדשה הזו כדי ללמוד ביחד.
עברו כמה ימים מהדייט ומצאנו את עצמנו באחד מחדרי הלימוד של בית הסטודנט באוניברסיטה. ישבנו על ספה ליד שולחן עם כל חומר הלימוד מפוזר סביבנו. היא שכבה על הספה, יחפה ואני פשוט לקחתי את הרגל שלה למסאז'. היא נהנתה מהנכונות שלי לפנק אותה ואני איבדתי כל יכולת להתרכז בחומר.

סוף-סוף כף הרגל שלה, שעליה הבאתי ביד כל-כך הרבה מהזיכרון ומהתמונות נמצאת אצלי ביד.
כהרגלי, השתדלתי לתת נימה אגבית למצב ולא להתחרמן בגלוי כמו סוטה מין. וכמו שאני תמיד אומר, אם תתייחס לזה בטבעיות גם הבחורה לא תרגיש שהיא מחוייבת להגיב על פי הנורמות החברתיות (כלומר לצעוק "מה אתה עושה?!?!") השמרניות ולהנות מהמצב.
כף רגלה היתה רכה ומגרה מאוד. היה לה עור מושלם למסאז'.

לאט לאט חדר הלימוד החל להתרוקן ובמוחי התרקמה מזימה קטנה. את החומר כבר בקושי הצלחתי לדחוס לראש ומעייניי היו נתונים לכפות רגליה ולמה שהתכוונתי לעשות.
הלב דפק בחוזקה. הדפיקות התגברו כאשר הסטודנט האחרון עזב את החדר והשאיר אותנו שם לבד.
זו היתה ההזדמנות. לא היה לי מה להפסיד.
אני לא זוכר בדיוק מה אמרתי. אני חושב שהחמאתי לה על כפות רגליה ואז הרמתי את כף רגלה דרך העקב והכנסתי את הבוהן שלה, הבוהן המושלמת והמגרה שלה לפה שלי ומצצתי.

הרגשתי את הציפורן שלה נתקלת בשיניי בתוך פי ואת העור שמסביב פוגש בבלוטות הרוק. למרות שהבוהן שלה לא גדולה באופן יחסי, הרגשתי שהיא ממלאת לי את הפה.

ציפיתי לפאניקה מסויימת מצידה, אחרי הכל זה היה בלתי צפוי מצדי. אבל תגובתה גם כן היתה בלתי צפויה - אנחות קטנות של הנאה.
לא המשכנו את האקט הזה. עדיין לא היתה בינינו אינטימיות מעבר לקצת נשיקות ולא היינו במקום שמתאים להתפרע.

כמה ימים אחר-כך, שבוע לאחר היציאה הראשונה שלנו, היא הגיעה אליי לחדר בצהריים.
היה לי קרם בריח מתוק ומתקן להחלקת ציפורניים שנקרא buffer ואשר אותם מכרתי בארה"ב בעגלות. מרגע שהחזקתי את הדברים האלה פינטזתי לטפל לבחורה בציפורניים של כפות הרגליים.
אז הצעתי לה טיפול כזה והיא הסכימה.
היא נשכבה לה על המיטה שלי, לבושה בג'ינס ארוך ויחפה, והגישה לי את כפות רגליה המגרות.

החלקתי את הbuffer על ציפורניה עד שהן נצצו. חירמן אותי ממש להתעסק לה בכפות הרגליים אבל זה היה עוד כלום.
אחרי הטיפול בציפורניים הדלקתי מוסיקה נעימה ועברנו לשלב הקרם.
מרחתי את הקרם על כפות רגליה, כשאני מתחיל ללמוד להכיר אותן. עשיתי לה מסאז' נעים ואז היא ספק אמרה ספק שאלה שיש לי פטיש לכפות רגליים. במקרה שלה, לא היה כל טעם ללכת סחור-סחור. כפות הרגליים שלה היו הסיבה היחידה שהיא היתה שם בחדר. הן חירמנו אותו והביאו אותי לאורגזמות עוד לפני שהחלפנו מילה. אז כן, אפשר לומר לה שיש לי פטיש לכפות רגליים. והיא גם קיבלה את זה בשלווה, כפי שהיה דרכה.
אחרי שהקרם נספג דיו התחלתי ללקק את כפותיה. שנינו ידענו שזה הולך לקרות.
כפות הרגליים שלה היו רכות מאוד. היא כמעט אף פעם לא נזקקה להסרת עור יבש. כפותיה היו קטנות, עם בוהן דומיננטית שמעוצבת בדיוק בשביל להקשיח לי את הזין. אצבעותיה העדינות מסודרות לפי הגודל ולמרות שכפותיה היו דקיקות, העור שלהן היה בשרני וטעים.
התחלתי ממציצה של הבוהן שלה, מתענג על הטעם של האצבע שלה ומטביע אותה ברוק שלי. משם עברתי מלא בתאווה לאצבעות האחרות כשלשוני מרפרפת עליהן בתענוג מתגבר.
היא נשענה לאחור והחלה לגנוח ולהתנשף. עיניה נעצמו בהנאה כשירדתי מאיזור האצבעות אל הסוליה הרכה שלה, לשוני טובעת בין כריות כפות רגליה. הוצאתי את לשוני מלוא אורכה כדי לחוש את מירב המגע לאורך כל סולייתה, טועם את טעם עורה המתובל בנגיעות ניחוח הקרם המתוק.

ביליתי מספר דקות בליקוקים של סולייתה, מחליף בין כפות רגליה ומסרב להירגע. התשוקה צלצלה בין אוזניי ופיעמה ברקותיי, תנועותיי היו מהירות ומשולהבות כשאני מנסה לתפוס עוד ועוד מכפות רגליה שגירו אותי כל-כך.
בניגוד לבנות אחרות איתן הייתי, הנאתה מהליקוק היתה אמיתית ושלמה. היא התמסרה כל כולה לתחושה שאפפה אותה והניחה לעצמה להיסחף בהתרגשות. אהבתי את הקלות שבה היא זרמה עם הסטיה שלי, את הדרך הפשוטה שבה היא קיבלה את ההנאה שלי מחלק זה שבגופה. הגניחות הקטנות שלה, מלוות בנשיפות רוטטות של דופק מהיר דירבנו אותי לשחרר את כל מעצוריי. התמסרתי כל כולי לליקוק כפותיה ומעולם לא חשתי שלם עם עצמי יותר. כאילו מצאתי את ייעודי על פני הכוכב הזה. כל הווייתי הגיעה להגשמה כאשר יכולתי לשחרר את העכבות ולתת דרור אמיתי ובלתי מתנצל ליצר הזה שאותו אני מחניק.

התאווה המתפרצת שבה ליקקתי את כפות רגליה, אותה תאווה שניזונה מההנאה שלה עצמה, גירתה אותה והביאה אותה כל-כך קרוב לאורגזמה. אגרופיה חפרו בסדין המיטה כשהיא חיפשה לעצמה פורקן מעוצמת הגירוי שלשוני נגועת הטירוף השרתה על כפות רגליה הרגישות.

זו היתה ללא ספק אחת החוויות האירוטיות ביותר שעברתי בחיי הבוגרים. אקסטזה אמיתית שיכולה להתקיים רק בנוכחות של כפות רגליים המהוות גירוי שלם ובלתי מתפשר בשילוב עם בת זוג מינית, חמה וחסרת מעצורים.
ליקקתי את העקבים החלקים שלה, מוצץ בצמא את השילוב של הקרם עם שמנוניות עורה ומשם עברתי שוב אל האצבעות ובין אצבעותיה.

עמד לי בטירוף. זו היתה זיקפה של גירוי טהור וראשוני הניזון מתמצית הווייתי המינית. ניסיתי לשלוח קצת ידיים ולקדם אותנו לסקס אבל היא עצרה אותי. לא רציתי לעצור את הילולת היצרים הזו ולכן לא התעקשתי. במקום זאת לקחתי את כף רגלה הפנויה והנחתי אותה על הבליטה התעוקה שהתהוותה בין רגליי.

היא הבינה ללא מילים את שעליה לעשות, קיבלה זאת בטבעיות והחלה להעביר את רגלה על פיני הזקור בזמן שאני לא מניח לכף רגלה השניה מנוחה מלשוני.

חילצתי את איברי הלחוץ מבין המכנסיים כדי לחוש את מגע כפות רגליה אבל בשלב הזה כבר התעייפנו שנינו.
הדיסק ששמתי נגמר והלהט החל לפוג ולהרגע.
היא חשה שעדיין מוקדם לה לשכב איתי ורצתה ללכת הביתה. אני רק רציתי המשך גישה חופשית לכפות הרגליים שלה ולא חיפשתי ללחוץ. היא הזמינה אותי אליה לערב. החלטתי לא להביא ביד למרות כאב הביצים האימתני שאיתו היא השאירה אותי.

נסעתי אליה בערב על אופניי. היו ימי קיץ בעיר הדרומית החמה וכשהגעתי אליה שטוף זיעה ביקשתי להתקלח. יצאתי מן המקלחת, רטוב ושרירי וראיתי אותה ממתינה לי במכנסונים קצרצרים על מיטתה.



איזו חגיגה לעיניים זו לראות בחורה דקיקה עם רגליים מחוטבות שמובילות לכפות רגליים מגרות כאלה. בהיותי אדם יצרי כמו שאני ניגשתי ישר לגעת ברגליה וללקק. היא לא התנגדה. שלחתי יד אל תחתוניה, הכנסתי את ידי והרגשתי את הרטיבות שאיימה להטביע את איבר מינה.
סימן גופני כזה של כמיהה לסקס היה כל מה שהייתי צריך בשביל להשיל מעצמי את שאריות הבגדים שעוד נותרו עליי באותו ערב של קיץ מיוזע. ללא התנגדות, הסרתי את מעט הבגדים שהיא עטתה על גופה, נותן מבט קצר על איבר המין שלה, הנפוח והרטוב, הלבשתי בזריזות קונדום על איברי שהזדקר מיידית בכמיהה לחדור לגוף שגירה אותי כל כך, העברתי ליקוק על שדיה, שהיו קטנים ומוצקים וחדרתי אליה בקלות.
נשכבתי מעליה, איברי ניצב לבטח היישר בתור גופה הקטן והתחלנו לנוע ביחד, מממשים את התשוקה שבנינו באותו היום. רגליה ריחפו לידי וכפות רגליה, אותן ראיתי אך בחטף כשזווית הראיה אפשרה תוך התגופפותנו, ליבו את שורש הגירוי והציתו בי אש של תשוקה כל אימת שהלהט הראשוני איים להישכח.
זה לא לקח הרבה זמן והגעתי לפורקן אבל רעב התשוקה נשאר בוער בי.
כעבור מספר דקות היא ביקשה עוד סיבוב.
נעניתי ברצון.
איברי נמתח עבורה שנית והפעם התעלסנו ללא קונדום. חשתי את דופנותיה לוחצות כנגדי כאשר בטשתי את איזור חלציה. הפעם יכולתי לענג אותה לאורך זמן והיא בהחלט התכוונה לנצל את התשוקה המינית שכפות רגליה עוררו בי על מנת להגיע לפורקן משל עצמה.
שיניה נקשו ללא שליטה כאשר האורגזמה פשטה בגופה. עוד כמה מהלומות גופניות וגם אני ציינתי את סוף האקט ושלפתי את איברי הפועם שפלט מנת זרע נוספת לחלל האוויר, מלווה בתחושת סיפוק מרגיעה.
מיד לאחר מכן נרדמנו חבוקים.





מערכת היחסים שניסינו לנהל לאחר מכן היתה כישלון חרוץ. לא התאמנו כבני זוג בכלל והאמת המצערת היא שרוב הסקס שעשינו בהמשך הכרותינו היה בלתי מוצלח לחלוטין.
כפות הרגליים שלה היו בהחלט יפות באופן גנטי אבל לא מטופחות. אני רציתי שכפות רגליה שהיו נתונות לי למשחק, לליקוק ולאוננות יהוו שילוב אופטימלי של יופי נשי. 
היא אמרה שהיא "לא מגיעה לכפות רגליה" ולכן לא מורחת לק. זה היה חבל.

באחת הפגישות שלנו שבה ליקקתי את כפות רגליה החלטתי לקחת את השלווה שבה היא מקבלת את הסטיה שלי ולהגשים עוד פנטזיה.
מסיבה כלשהי לא יכולנו לשכב ואני התחרמנתי על כפות רגליה. היתה פחות תשוקה הפעם. זה לא היה חדש ומסעיר. ליקקתי את כפותיה והוצאתי את הזין שלי. התחלתי לאונן מולה עם יד אחת בזמן שהשניה עוזרת לי להכניס את כף הרגל השניה לפה ולהציג אותה למולי. 
לפני שהכרתי אותה אוננתי לתמונות שצילמתי של כפות רגליה ועכשיו עשיתי זאת לידה, בנוכחותה ועם כף הרגל שלה כאובייקט תלת מימדי עם ריח וטעם. היא שכבה שם בשקט והביטה בי מאונן על כפות רגליה ללא תגובה עם הבעה סבלנית.

ואז שאלתי אותה אם זה בסדר שאני אגמור על כפות רגליה ולכך היא השיבה "זה בסדר גמור".
למרות שמבטה הבוחן היה משהו שלא הורגלתי בו - מעולם לא אוננתי על כפות רגליים כשבעלתן בוחנת 
אותי - אבל לא הנחתי לזה להטריד אותי. התרכזתי במראה המעורר ובגירוי המיידי שחשתי כשהכנסתי את כפותיה לפי. ריגש אותי גם הרעיון שפעם אוננתי לכפותיה מהזיכרון או מתמונות ועכשיו הן מולי, נכונות לגרות אותי עד לשיא.

היא עשתה לי קצת פוטג'וב, והכנסתי את הזין שלי בין אצבעותיה, החלקתי אותו על סולייתה הרכה ולבסוף מיקמתי את כף רגלה בפי, את לשוני סביב הבוהן ובמרווח שבין הבוהן לאצבע השניה. את כף רגלה השניה הצבתי על המיטה כך שהתגריתי ממראה כף רגל אחת בעוד שאני מלקק את השניה. היא הביטה בי בעיון בשעה שאוננתי וליקקתי עד שהגעתי לשיא ושפכתי את הזרע שלי על כפות רגליה.
זו היתה הפעם הראשונה שמשהו כזה קרה לי. וגם לה. היה לי חיוך גדול מרוח על הפרצוף ואז עזרתי לה להתנקות.


היא נסעה לחו"ל לעבוד באותו קיץ של שנת 2006 ואילו אני גוייסתי למילואים למלחמת לבנון השניה. היא דאגה לשחרר את עצמה ממני לפני שיצאה מן הארץ. השאירה אותי פה ללא בת זוג ועם תהיה על תוחלת חיי העתידיים.
כאשר היא חזרה מחו"ל והלימודים התחדשו היא ניסתה לרמוז לי שהיא מעוניינת בקשר מחודש ורציני איתי. אבל אני כבר לא התכוונתי לתת לה מקום כזה בחיי.

נשארנו ידידים מצויינים ואפילו שיתפנו פעולה בפרוייקטים הלימודיים אבל קשר זוגי לא התפתח בינינו שוב.
מה שכן, את תשוקתי לכפות רגליה לא יכולתי לרסן. העור שלה היה רך תמיד באופן טבעי וזה מצרך נדיר 
בעולם שמלא בעקבים קשים.

בשלב כלשהו הצלחתי לשכנע אותה לשים לק ורוד על ציפורניה. התוצאה היתה מגרה בטירוף והובילה אותי לסשן ליקוקים. לא הצלחתי לשכנע אותה להוריד את השערות שצמחו לה על כפות הרגליים. אבל כמו שהבנתם, זה לא פגם לי מההנאה שלי מהן. 
היתה הזדמנות נוספת שבה אוננתי על כפות רגליה. היא ישבה אצלי במטבח בדירת המעונות שלי ושוחחה בטלפון. כפות הרגליים שלה גירו אותי אז החלטתי להוציא את הזין ולאונן עד שגמרתי עליהן.

בהזדמנות אחרת היא נשכבה לישון אצלי במיטה. כפות רגליה מעוטרות בלק אדום. היא ישנה על הגב בזמן שאני עבדתי ליד המחשב שסמוך למיטה. כפות רגליה הסיחו את דעתי וגירו אותי. עבר הרבה זמן מאז שנגעתי בהן לאחרונה והן נראו טעימות ושזופות ומחרמנות. למרות שלא היינו ביחד, לא היתה בינינו יותר מדי בושה. בשלב כלשהו הוצאתי את הזין והתחלתי לאונן מול כפות רגליה. אחרי כמה דקות החלטתי שזה לא מספיק לי וכרעתי על הריצפה ליד המיטה וקירבתי אליי את כפות רגליה. היא ישנה עמוק ולא היה אכפת לה.
אני גיליתי שכשעיניה הבוחנות לא צורבות אותי הרבה יותר קל לי להתרכז בהנאה שלי מכפות רגליה. בהמשך, כשכבר נהייתי יותר חרמן מהאקט העצמי הזה החלטתי ללקק את סוליותיה המגרות. האקט הזה תמיד הזניק אותי לכיוון גמירה. היא התעוררה קלות, ראתה מה אני עושה, טרחה לציין שזה בסדר ונרדמה חזרה.
אז שם הייתי כורע ליד המיטה, לועס ומלקק את כפותיה ונותן לכל חושיי להתענג עליהן עד שגמרתי שם עם עצמי.



היו עוד מקרים ספורים שבהם ליקקתי את כפותיה. בעיקר כשהיינו שיכורים אבל לא רק.
בהזדמנות מסויימת היינו יחד בבריכה של האוניברסיטה.

לא יכולתי להניח לכף רגלה וכל הזמן הרמתי אותה למסאג'. בהמשך הגענו אליי לחדר. היה ברור שסקס לא יהיה פה. היחסים שלנו כבר לא היו כאלה.
אבל הייתי חרמן וליקקתי את כפות רגליה. היא העדיפה לקחת ספר שקניתי ("המפץ הגדול" / סיימון סינג) ולהתחיל לקרוא אותו בקול רם תוך התעלמות ממני.

אז הוצאתי את הזין שלי וחיככתי אותו בכפות רגליה, מה שכיבד אותי ב"מה אתה עושה?!" שלא גובה בשום תנועת נסיגה.
אז המשכתי במה שעשיתי.
אחרי כמה דקות, שבהן היא המשיכה לקרוא בספר, מציצה מדי פעם בסקרנות על הזין העומד שלי ליד כפותיה החלטתי שהרבה זמן לא נגעתי בכוס שלה.
שלחתי את ידי לשם בחוצפה, היא לא עצרה אותי. התחלתי לגעת ובבת אחת היא החלה לגנוח. כמה שניות אחרי זה והיא ממלמלת:"תזיין אותי". אם הייתי פשוט מניח לה לפני כן זה לא היה קורה.
אז התפשטנו, ליקקתי לה קצת את הכוס ושכבנו. זאת היתה הפעם האחרונה שזה קרה.

דבר אחד לא השכלתי לעשות כמו שצריך וזה לצלם את כפות רגליה. משום מה, כשאותן כפות רגליים היו שלי ונתונות לי לליקוקים ולגמירה, לא חשבתי שאני אתגעגע לימים האלה. והימים האלה חלפו. היא החלה בקשרים רציניים שהרציני שהם הוביל לנישואין.

בהמשך נכנסה להריון, השמינה וכפות רגליה כבר לא נראו טוב כמו פעם.
התמונות שיש כאן הן המיעוט שבכל זאת הצלחתי לצלם או שלקחתי מגלריות שהיא פרסמה.
היום אני לא עושה טעויות כאלה. מצלם תמיד כדי שאזכור מה שהיה.


למדתי ממנה הרבה על הפטיש הזה. היא הראתה לי שבנות יכולות לקבל אותו בצורה טבעית ולזרום איתו. היה לי הרבה יותר פשוט להיות טבעי עם בנות שפגשתי בהמשך. היה לי הרבה יותר פשוט להשרות הרגשה רגועה וטבעית ביחס לחיבה לכפות רגליים על הבנות שהכרתי בהמשך.
נשארנו ידידים טובים ולמרות שהיום אני נמשך פחות אליה ואל כפות רגליה שהשתנו לרעה, אני עדיין נזכר באותם מפגשים אירוטיים שהיו לנו. גם היום אני מוצא את עצמי מאונן מול התמונות שבכל זאת יש לי של כפות רגליה ומשחזר את רגעי התשוקה שידעתי בין אצבעותיה.

3 תגובות:

  1. נהדר. אתה כותב מעולה, ממש מעביר את התחושה. תודה

    השבמחק
  2. תותח..
    מחכים לשמוע על הפוטג'וב ממירי :)

    השבמחק
  3. ואוו איזה סיפור,
    אחי אתה אגדה
    רק בשביל הפוסט הזה היה שווה
    להמציא את האינטרנט!

    השבמחק